struggling to find any truth in your lies

Jag har börjat bli så himla ledsen när jag måste gå upp på morgonen och jag fortfarande är trött haha.
Blir så himla sur, vill bara sova, sova och sova! Och jag vet inte riktigt vad jag babblar om,
jag var bara tvungen att skriva nånting, kändes kefft att bara lägga ut en bild, särskilt med
min rubrik haha, leker att jag blivit sårad eller nåt, vill inte att någon ska missuppfatta,
utan det är bara en GRYMT bra låt som ni hittar hääääääääääääääääääääääääär!


Kommentarer
mr K

MISSSE-HATTEN!!! <3 I förra inlägget. Och HAHAHAA din unibrown!! Ofta det var en hårslinga! I förrförra inlägget. <3 Och vad heter låten i detta inlägg? Ska söka på spotify, internet är lite för segt för att trycka på länkar.



Jaaa das was alles. <3 Hoppas det gick bra för Rasslet!

2011-01-25, 00:11:52
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0