man måste ha hjärna *pekar på armen*

Jag och Russel var förresten världens lataste idag. Vi ville ha gitarren för Russel skulle spela Under månen för mig hoho,
men den var i min brorsas rum och ingen av oss orkade gå och hämta den, så istället tänkte vi (russel) ut en plan:
vi skulle få honom kissnödig så när han gick förbi mitt rum på väg till toan skulle vi ropa och be honom hämta gitarren.

Alltså började vi spamma honom med sms där det stod "vattenfall", "regn", "flod", "å", "akvarium" och när det inte funkade tog vi i med det tunga kravalleriet och skrev saker såsom "jordskred", "gyttjepöl", "häst" osv. Det slutade med att han kom in med gitarren bara för att vi skulle sluta spamma, så planen funkade höhö.

Midsommar, och Russel spelar för mig hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0