honey-bee's, i'm home!

Hahahah jag råkade fälla ett barn.... hahaha fail..... Han hade världens längsta skosnören som
hoppade in under min sko, vad göra liksom? Hans sko kom bak och fram och stackars 10-åringen
kom inte därifrån fort nog, vare sig för hans egen skull och för min och majans, vi höll nämligen på
att dö av en skrattattack. Enda alternativet när sånt händer, som sagt, vad göra? Men still... Hahahaha... <3

ANYHOE. Jag har haft det hur trevligt som helst, förvånansvärt nog. Pappas kusiner var massa
sköna, roliga och lätta att prata med så det gillas! Dock kommer nog inte mina fötter tinas upp
igen efter att bilåkande, typ nånsin. Och jag har blivit sjuk. Var väl värt det för det var så mysigt!

Vi eee på vääääääg

Matstopp vid Frasses (höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0