fika och bio!

Shulu! Russel ligger däckad i min säng så passar på att skriva lite om gårdagen hoho.
Började med att jag köpte ilägg att ha i hälen till mina skor på stan och nu passar dom!!
LYCKA. AWESOMENESS. Hehe. Sen satte jag, Paula, Malin och Louise oss på Cupido
och filled varann up med vad som hänt senaste veckan typ. Malin var mest intressant och
jag minst. Liksom NY vs. The sims. Come on. När Malin och Paula var tvungna att dra så
mötte jag och Louise upp Dilan istället och satte oss på Waynes med varsin iste, mys!

Dilan och Paula på Waynes i februari

Efter ett par timmar på stan åkte jag hem och rakade benen. För första gången på typ
2 veckor. The grooseness angående mig denna vecka verkar aldrig ta slut.. Tokskönt iaf!

Tillbaka på stan kl. 8 där jag och Russel köpte hur mycket godis som helst och såg sen Harry Potter.
Andra gången för mig, första gången för Russel och jag satt och viskade i hans öra hela tiden, bara
roliga saker förstås, typ som "kolla, det ser ut som att han är en tjej!" osv. men jag hoppas att jag
inte sabbade hela filmen hehehe. Han sa att jag inte gjorde det, men sen ville han get lucky också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0