död hezt

Jag är helt sluuuuuut. Först hade jag en ganska kaotisk dag på jobbet, vi åkte nämligen skridskor och
det gick inte en minut utan att nåt av barnen behövde hjälp med nåt, antingen få av eller på skridskorna
eller hitta sina skydd osv.. Kom hem vid halv 5 och tänkte att wooho, nu får jag slappa framför tv:n ett tag
tills louise upptäckte att passet började 17.30 istället för 18.30, dom hade skrivit fel. Stressa iväg alltså till
spinning-passet som var pain in the ass, mina ben hade ingen ork alls, var typ slut efter de två
uppvärmningslåtarna. Bådar inte gott peeps. Nu känns det skönt iallafall, trots träningsvärken
som kommer att komma imorgon, ska träna då också så kommer nog bli lika jobbigt det med.

Jag var hur snygg som helst i 1:an på gymnasiet när det stod skridskor på schemat!


Kommentarer
Anonym

hahah "bådar inte gott peeps"

2011-01-13, 12:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0