Betis - Barcelona

Igår såg jag Betis - Barcelona, 3-1. Och under hela andra halvlek satt min brorsa,
som är massa sjuk just nu, och harklade sig varannan sekund. Jag lovar att jag inte
överdriver, jag räknade. Jag försökte få honom att sluta men då sa han att han inte
kunde andas, så vad göra liksom? Nä men asssåå, måste du andas just nu???
Han klagade sen på att min mage lät. Eh, exwise me, men han har förverkat
all rätt att klaga på störande ljud. Någonsin. Värd match iallafall, trots förlust
och världens mest irriterande harkelljud. Iniesta, Alves, Puyol, Valdés, Villa m.m.
satt på bänken, Betis var tvungna att göra 7-1 för att dom skulle gå vidare då
Barcelona vann med 5-0 på hemmaplan sist, men dom kämpade hur bra som helst!

Semifinal i Spanska cupen, heeeere we go!!!

Messi gjorde Barcelonas enda mål i matchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0