7 januari

Idag är en stor dag för mig. Jag tog ett enormt steg. Jag duschade. Första gången sen jag blev sjuk.
Hur fucking sjuktgrooseblävider är inte jag haha? Fast inte längre, YESS!!! Förövrigt vaknade jag igår
av min katt och att min tå gjorde ont, har fått nageltrång för första gången. Kände mig verkligen som
en gammal gubbe, det enda som fattades vore att jag tog min käpp och gick upp och kokade varmt vatten.
Och sen blev dödad av Voldemort och uppäten av Nagini och varför måste jag alltid överdriva för?

Anyhooooe. Jobb strax, sen The sims 3 hela kvällen eller ut och ta en öl kanske? Vill inviga kläderna
jag köpte i Stockholm, inte fått chans att göra det ännu.. Men we'll see folks, we'll see!

Hann inte tvätta håret så mössa räddar min dag!
(gammal bild though)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0