3 januari

Jag fick världens akut c-vitamin-brist, åt 8 mandariner på mindre än en kvart,
sen tvingade jag mig själv att sluta genom att tänka på arga syskon och ond mage.

Har tvingat Russel att prata med mig i telefon ett tag nu, varje gång jag hörde
att han var på väg att lägga på sa jag NEJ. Är man sjuk så har man vissa rättigheter,
och en av dom är att vara en gnällig men-jag-har-ingenting-att-göra-:(:(:(-flickvän.
Poor bastard.

Passande nog är det min sista semester-dag idag. Imorgon är det tillbaka till jobbet
där skridskor står på schemat. Om jag är pepp? HELL NO. Men lite mysigt ska det
faktiskt bli :) (inte skridskorna utan att träffa barnen igen)

Kicki och jag i höstas/vintras.
Såhär skulle jag vilja spendera resten av mina dagar en tid framöver,
har varit så himla himla skönt att vara ledig, känns som mer än 1½ vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0