20 years of snow

Hallu! Visst är det kallt ute idag??? Eller jag chansar på att det är det, har inte varit ute ännu men det känns som det.

Jobbar idag, as always, och slutar kanske runt 5-6 nån gång. Efter det blir det träning! Och jag är assugen på att träna,
men att ta sig dit är jag sjukt opepp på. Min brorsor vill nämligen inte skjutsa mig mer, det är världens process varje gång (hypocrits, inte dåligt för miljön när dom vill ha bilen själva hähä) och jag vill inte snylta på Louises skjuts heller haha,
så får gå eller åka buss, WEHEY! Please kom sommar och vår, BORT med snön så man kan cykla!!
Det finns en bild när jag cyklar men jag hittar aldrig den när jag behöver den,
istället bjussar jag på en bild på Louise höhö:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0