11/1-11 hoho

Jag skulle verkligen behöva en rejäl massage, är LESS på att ha ont i axlarna och nacken
varje dag. SUCK. Och min höft. Jag kommer falla ihop som gammal tant, sucks.

Skolan börjar idag, alltså återgår jobbet på fritidset till det normala. Slipper tidiga
morgnar men innebär också att jag måste bestämma mig hur jag ska göra....
Jobba kvar i ett halvår till och plugga spanska under tiden och sen försöka dra
till Barcelona i höst eller försöka åka nu eller hitta nytt jobb. Typ på en gång. Åh.

Vem vill flytta till barcelona med mig?????????


Kommentarer
malin

svar visst är den! :) den kommer från wildfox så den kostar tyvärr därefter (runt 800 tror jag...).

2011-01-11, 18:02:48
URL: http://mjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0