10 januari

Blidde jobb idag, 7.30-13.30. 18 barn där, lite skillnad från i fredags då det bara var 4,
men det gick bra, alla lyssnade förvånansvärt bra. I'm still cool, good. Hähä. Annars har
jag suttit och spelat The sims 3 sen jag kom hem, har arbetat upp min miserable familj och
nu gillar jag mitt barn igen (nej, hon har inte blivit smal, jag har bara accepterat henne ändå
(vilket man självklart gör mot alla tjocka (skriver försvarsgrej ifall någon tar åt sig (russel?)))
.

Träning var planerad idag, men kör på onsdag istället! Så himla drygt på vintern,
skitsvårt att ta sig till gymmet, jag och louise måste tigga skjuts, för palla cykla
när man knappt kan gå utan att ramla. Heeeeeeeeell no!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0