I think I'll slow down if I am able, I won't drown in the ocean For starving my place at the table

Först ringde Dilan och intervjuade mig om alla hjärtans dag, sen ringde russel och svarade
att han inte heller kom ihåg vad vi gjorde förra alla hjärtans dag, vilket var en av frågorna.
Bra där av oss! Iallafall. Känner mig mycket piggare och jag blir inte alls lika utmattad vid
varje andetag längre, konstigt vad lite sällskap kan göra! Eller så är det iprenen som satt i?

Här försökte jag hitta någon bild från alla hjärtans dag men hittade en där jag har kort hår istället.
För det är ju typ samma sak, eller hur???


Skönt att denna helg kommer bli lugn, nåt glas ute imorgon om jag är fit for fight och sen filmkväll
hos paula eller bara allmänt mys med russel på lördag. Hoppas jag återfått min aptit för godis då hoho!

Jag och Paula, bartömning på Fårö i somras

Nu tänkte jag passa på att lägga mig i sängen (igen) medan jag orkar och läsa Twilight (igen).


Kommentarer
rus

Schnygging :-D

2011-02-18, 08:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0