hey you

Jag är fortfarande rejält sliten och trött trots pensionärsvarningen angående tiden på min läggdags igår.
Runt kl. 9 sussade jag och min katt som två trötta gnuar och det var hur värt som helst! Wanna do it nu..

Förövrigt öppnade jag på jobbet idag och slutade för en timme sen efter att ha ätit korv. Som jag mår lite
illa av nu heheehe... Nice, hoppas det bara är jag. Skulle ner på stan med Dilan och Louise och kolla flyg
till frankrike-resan men jag är på tok för trött för det, fortfarande, så hoppas på att jag får sova istället
innan jag taggar till för träningen (med ännu värre träningsvärk än igår, hehehehe.. yey!).

Och näe, vad jag klagar! Jag är jätteglad att jag har fått lekt och haft massa att göra dom senaste
dagarna, att jag har ett bra jobb där jag får läsa Kalle Anka och titta på Alladin, att jag tränar för
det är så skönt och att jag ska åka till Frankrike. Jag är det, really! Är bara för trött för att glad hehe.

Lovisa, Linnéa och Majan slåss om en cookie, bild från i tisdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0