helt normalt

Att duscha och raka benen med rinnsnuva är inte det festligaste (för er som inte vet vad rinnsnuva är
så tänker jag inte förklara det för er heller, riktigt så äcklig att det beskrivs snor ska inte min blogg bli)
.
Men jag var ju tvungen att göra det, a woman gotta do what a woman gotta do liksom, därför blev
jag supersmart och kom på bästa lösningen! Jag stoppade helt enkelt upp två papperstussar i näsan
(jag sa bästa, inte fräschaste lönsningen, fast det var fräschare än om jag inte hade gjort det...).
Funkade hur bra som helst, minus paniken när jag var på väg att nysa tre gånger.. Men nu är jag en
frech hezt! Har till och med sminkat mig så ni kan få en demostration på hur det såg ut (i know you want to).


Inga konstigheter att posa med papperstussar i näsan!

(sen är jag så pass smart att jag publicerar det här när russel redan
sitter på bussen hit så han inte bailar och petar mig)


Kommentarer
M E R E I

- nice hader du har!

2011-02-19, 15:13:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/
mr K

Ohh coolt!



Jag drömde inatt att du och jag låg på BB samtidigt o skulle föda barn, och din bebis var så söt!!! Den sötaste jag sett!! Sen undrade jag varför min bebis aldrig kom och så kom jag på att jag hade 4 månader kvar.



FYI!

2011-02-20, 03:08:00
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0