godnight lööööövers

Nu tar jag med mitt magont till sängen och hoppas att det stannar där och inte följer med mig upp imorgon!

Förövrigt var träningen jobbig men skön, as always. Fast man känner sig inte lika duktig när brorsan
kommer och berättar om sin fysträning där dom i stort sett sprang 100 % i 1 ½ timme och folk spydde.
Heeh... Snart är vi där Louise, snart!

Jag och Louise i september

Helgen ser ut att bli hur underbar som helst förresten! Eftersom Elsa åker till frankrike på måndag (not so lovely)
ska vi ut på lördag, hon ska inviga saluhallen, och på fredag blir hon utkickad från sitt hus så då kör vi spel eller
film eller annat mys! Och på söndag firar jag och Russel alla hjärtans-dag i förskott, kommer bli hur mysigt som helst!

Fint... heh...


Edit: jag har fått hicka... Fml. Vet ni hur jobbigt det är med magont och hicka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0