äckel

"Gör något kul!", sa Russel, "Något du inte gjort förut!". "Okej", sa jag, släckte lampan och
la mig för att vila ögonen. Min katt höll mig sällskap också och mosade min höft, fina marilyn

Resten av fredagskvällen har jag spenderat framför Skavlan och Nyheterna.
Jag såg bland annat ett inlägg om detta (jag hoppas det blir rätt länk, ville inte titta efter).
Så vitt jag förstod (höll för öronen och blundade för att slippa se) så är det några som
tjänar pengar på att sälja hajfenor att ha i soppor i b.la. Japan och då fångar dom hajar
ute i havet, sågar av fenorna och slänger sen tillbaka dom. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DOM?
Fyfan vad äcklad och arg jag blir, hajarna kan ju inte simma utan blir uppätna. Vilket djur
förtjänar att lida sådär, förutom dom som gör detta mot hajarna. Borde såga av deras
händer och ben och sen slänga ner dom i vattnet så ska dom få se. ÄCKEL!!!!!! Fyfan.

Iallafall. På länken ska det finnas en annan länk där man kan gå med tycka till i
eu-kommusionen för att stoppa detta, DO IT. Seriously. Annars blir ni mina frenemies♥

Edit: batterierna i tangetbordet är typ slut, vet ni hur lång tid det har tagit att skriva det här?
Så här blir det om jag inte ändrar nånting utan forstätter att skriva som vanligt och DFUCK,
nu funkade det bara för det hahaha, fail. Iallafall. Om jag orkatttttttttttttt skriva detta orkar ni gå med.


Kommentarer
mr K

Har mailat!!!! <3

2011-02-19, 01:51:34
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0