we used to be the luminary ones

Seriöst, internet fuckar up mitt liv pluggliv. Gjort klart en uppgift, tre to go!

Fastnade framför bilddagboken (ja, jag gör vad som helst för att slippa plugga) och tittade igenom gamla bilder.
OH MY! Haha finns så många hemska men åhhh vilka roliga minnen jag har från den tiden! Slänger upp några!
Sjukt rolig klassresa i Göteborg i 9:an!
Elsa, Louise, Louise, jag, Sofie, Sandra


Åkte sightseeing-båt i Göteborg
Dilan och jag (alla 25 (?) tjejer gick runt med såna stora solglasögon, måste sett.... fint.. ut)


Dilan och jag på tåget hem, tydligen för fula för att visas


Sjövik och vi ska smyga ut på natten
Jonatan, Sanna, August, jag, Ruben och Jakob på golvet


Kramring och jag blir söndermosad

Gunghäng och jag blir mosad igen


Vattenkrig!


Sanna och jag chillar




Peace&Love
Jag och Louise var livvakter åt Emma i mitten


Det var väl ungefär........3 timmar innan denna bild togs som allt började spåra
Jag, Kim, Emma, Sabina, Mira, Louise och så Tobias på marken


Pyramider 4 på morgonen, till och med vakterna tyckte vi var awesome!


Pokerkväll
Kim, jag och Loui(s?)e


Halloween
Dilan i bakgrunden, jag, Louise, Sofie och Kristin där bakom


Fester som oftast höll till i badrummet
Paula, Emma, Mira, jag, Sabina


Grillfest!
Sandra, Elsa, Gabbi, Sofie, jag (ovanpå), Louise, Dilan och så Louise bakom hahaha


Coolast i skolan
Mira, Kim, jag, Louise


Valborg
Jag och halva Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0