bildbomd från förra nyår!

Snart kommer Linnéa hit för att låna spel, låtsas att jag inte kan plugga innan hon kommer, därför sitter jag
och gör ingenting. SÄMST JAG ÄR. Nu iallafall. Har iallafall fått min flygbiljett ner till Barcelona bokad nu;
åker 3:e januari, samma flyg som Carro och Amanda, slipper krångla mig runt själv den här gången, skööön t!

Nej, vill mest bara ha den här dagen undanstökad så det blir imorgon istället! Då ska jag och Louise
äntligen träna!! 11.30 ska vi infinna oss på ett styrkamedelpass, hur ska det gå, hur ska det gå?
Efter tortyren ska vi åka till Boländerna och handla mat och dryck inför nyår, DET ÄR SNART JUE!!

Nyår för ett år sen, så sjukt bra!!!




Pontus gick all in med att faila den kvällen.....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0