ut to the gàng!

Efter lite strosande pà stan igàr spenderade jag och Carro kvällen med att dricka vin för 9 kronor
innan vi àkte in till stan, träffade folk pà Ryans som vi sedan drog till Boulevard med och hade
en sà sjukt kul utgàng!! Dansade till hip hop innan jag tog morgonbussen hem, fyllekäkade upp
min middag för idag (sacrè bleu!) däckade och vaknade 4 idag. Jag och Carro släpade oss till
Primark för att köpa de sista julklapparna och en ny väska för att fà plats med dom sista
julklapparna innan vi prisade Mc Donalds, länge sen nàt var sà gott!! Hänger pà internetcafe
nu, ska packa om i min nya fina blàa väska och imorgon flyyyger jag!!!! Snart är jag hemma!!♥

Jenny, jag och Carro
Blir bara gamla bilder när jag sitter här men bättre än inga alls, am I right???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0