preparing

Dog under träningspasset imorse men uppstod lagom i tid till att åka och handla inför nyår.
En dag på Citygross med Louise, Elsa och Magda, woooho!! Valde den lite dyrare oxfilén
över fläskfilén bara för att kunna skriva att vi ätit oxfilé på nyår. SUG PÅ DEN NI VAAA!!

We've got out priorities straight.
Lite dyrare mat och endast en nyårshatt, får fixa nån tävling,
vinnaren får ha hatten under kvällen (gotta be me!!!). Shoppade loss på systemet innan jag köpte
en ryggfri bh, ska bli asspännande att prova den! Och mina lösögonfransar, jag är så sjukt taggad
på att börja fixa och sminka mig imorgon!! Hmm, har jag berättat om planerna för er? Kanske inte..

Jag, Paula, Louise, Magda och Elsa ska ha middag hos Paula, kommer bli hur
mysigt, kul och bra som helst! På kvällen drar vi vidare till Russels homies feekkeh!
Hur ser era planer ut? (Nu MÅSTE faktiskt någon svara! Ni har slutat kommentera!!)

Nyår för 5 år sen och Louise var askalas hihi :D:D

Kommentarer
Anonym

Förlåt man glömmer så lätt!!! Jag ska också på middag. MEn jag visste inte att vi ska till Russels homies sen det låter kul! :D

2011-12-31, 12:53:09
Darling

Haha true story det där med att glömma att kommentera!



JAAAG är på väg till Lisa där vi ska börja baka och laga mat, sen drar vi hem till Elin och möter upp resten av gänget (tror vi blir ca. 10), lagar mer mat, äter oss tjocka, spelar spel, har tävlingar (tänkte fixa dem nu hehehhehe) och partar loss! Sen drar vi ut någonstans på tolvslaget för att återvända till my placera senare på natten, ha skitkul med fler tävlingar och spel och maaaat och däcka någon gång på morgonen!

HERE YOU GO PANNELI :)))))))

2011-12-31, 14:18:02
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0