perfekt sista kväll

Är helt slut idag. Kom i säng (oerhört coolt uttryck) sent igår, vi åkte till Manavvgat igen och åt middag på en jättemysig restaurang, gick vidare till nån fritidsgård och körde fotbollsspel, pingis och air-hockey eller vad det heter? Hur som så var det sjukt kul!! Sen avrundade vi med att gå på tivoli och åka radiobilarna igen och igen och igen och igen..... Awesome!!
Halv 6 imorse var vi uppe för att skjutsa majan till flygplatsen, kom hem vid 9 och lyckades sova i en halvtimme. Vill göra ett nytt försök med sovandet men är sjukt hungrig så måste koka spagetthi först, men Kicki vill städa innan vi äter, men hon sover just nu, hon är i stort behov av det så ja.... Gah vad jag är osammanhängande känner jag. Jag förstår liksom vad jag snackar om men gör ni? Äh, nu fixar jag spagetthi ändå, kurrrrr kurrr (min mage). Så.. LATEEEEEER!

schleeeeeten kjäj som förstått skönheten (alltså att det är skönt, inte snyggt) i att sova i sport-bh när man är borta
(ljuset är kasst, därför ser jag brunare ut än vad jag är. Vill bara förvarna så folk inte blir besvikna (eller glada))
(alltså va??? helt osammanhängade igen haha.. aja, inga falska förhoppningar menar jag (well, there I explained it better..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0