back to school

Sitter i soffan i vardagsrummet och läser igenom allt för min kurs som börjar idag.
Miljökunskap i Halmstad, distans. Är aspepp!! Lite orolig bara, ni vet, the use när
man börjar nånting nytt. Kommer jag vara sämst etc. etc. hehe? Men det blir nog
skitbra det här! Det enda som fattas nu är en stor mugg med nånting varmt i, hur
mysigt hade inte det känts liksom? Crap att jag inte gillar te och blir yr av kaffe...
Igår cyklade jag och Elsa in till stan, mötte upp Paula och gick och satte oss på
V-dala för cider och vin. Var hur mysigt som helst!! Vi catchade up massa och
ännu mer av det blir det senare idag då jag ska fika med Louise, Paula&Mailn!
får träffa dom här idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0