augustiplaner

Känner att jag inte berättat så himla bra för er om mina planer haha, bara liksom att nu drar jag.
Planen är iallfall att jag och min lillasyster ska bo hos vår reseledare till storasyster i Side hela
augusti. Vi ska chilla järnet och mest ligga på en madrass i poolen hela dagarna eftersom det
kommer vara över 45 grader i skuggan och 95% luftfuktighet, weheeey hehehhe *nervös tjej*
Familjen kommer på lördg och stannar en vecka, och så stannar lillebror augusti och kanske
september ut för att jobba där. Jag och Majan kanske också jobbar lite, vi får se helt enkelt!
Får se när vi kommer hem också, inte bokat hemresa ännu men i slutet av augusti nån gång.
Tillgången till internet kommer inte vara den bästa men jag uppdaterar så fort jag kan!
Nu ska jag däckelidäcka men vi hörs lite mer imorgon lövers. Pöss pööööööööss. Sort of.
här kommer jag spendera närmsta månaden hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0