vårdagar som de ska vara

Dagen började dåligt men blev hur grymt bra som helst! Jag, Linnéa och Majan skrattade
oss igenom hela picknicken typ som the outsiders we are höhö. Kom hem strax efter 7,
åt lite tacos och åkte sen iväg till Louise där hon, jag och Dilan bokade hotell i Bordeaux!

Imorgon jobbar jag, åh vill ju också ha påsklov... son of a mumble mumble...
Ska ner en snabbis på stan först I think och fixa lite grejer, sen jobb, sen kanske
träning och sen kanske lek med Russel som fyller år, wehey folks, WEHEY!

Förövrigt är min rumpa helt fucked up. Not literally. Jag har bara cyklat på tok för mycket, PAIN!
Anyhoe, njut av bilderna och godnatt folk! :)


Majan och Linnéa på väg till Gränby (skjutsa är bland det bästa som finns!! Eller helst att bli skjutsad hehe)


Jag var lonely men happy girl


Linnéa var schnygg girl


Folk!


Smize with your eyes ;)


Linnéa blev taskig och puttade bort mig och ropade "move that bus!" :'(



Lovisa var snygg hon med


Vi försökte vi med hehehe


Kommentarer
Kicki

Saknar er pojkar! <3 Ta hand om er och om familjen. <3

2011-04-18, 00:45:49
ndkjsahdfe

hahahahha vem är flintisen på smize-bilderna?

jag tar allihop, fiiina bilder :D

(move that bus höhöhö)

2011-04-18, 10:53:27
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0