fnilssons

Nu är jag gladare igen, vilket jag har all anledning att vara också eftersom jag haft en massa bra påskhelg so far!

Igår var det som sagt grillning som stod på schemat. Jag och Malin hamnade mitt i massa killsnack men det var..
spännande.. haha. Öl, överbränd mat, youtube, gamla låtar och bilder på boobies sammanfattar lite av kvällen
som jag tyvärr inte har några bilder ifrån men vi får se om det dyker upp några lite senare som jag kan sno!

Russel följde med mig hem och i den kalla vårnatten svor jag för mig själv att inte gå iväg utan halsduk igen.
Men ja, det höll ju länge. Eller? Nej. Jag var halsdukslös idag, men det var vaaarmt så ingen fara på taket!

Och denna härliga dag spenderades med påsklunch hos Fundells där vi gömde påskägg, ignorerade barn
(jag har lov!! (fast vi ignorerade inte nå länge, kände oss på tok för taskiga)), skapade sommar-spellista,
hjälpte Lovisa att fixa i ordning sig (kaos, kaos, kaos haha♥), åt påskgodis tills vi mådde illa, tog massa
kort, blev sminkade av Linnéa, räddade myror (jag, dom andra ville döda dom) och åt jordgubbar, MUMS!



Söta Majan och Lovisa!



Snyggingar (glassen på Linnéas och min näsa syns inte :()


Jag och Majan


Däckarn



Dör lite åt Linnéas hår och ljuset i hennes rum


Påskäggspicknick på golvet, nagellack, jakt på studentklänning och mysmusik


Sen började kaoset med att fixa iordning Lovisa som skulle iväg


Före


Efter


Sen blev det bara kaos, kaos ch ännu mer kaos eftersom Lovisa hade tokbråttom (lägger upp film sen).
När hon äntligen komimt iväg (hon kom tillbaka tre gånger för att hon glömt saker) så visar det sig att
hon tagit fel på tiden med en timme, alltså var hon en timme tidig. Hahaha. Åh. Stackarn :)


Jag och Majan ville också bli sminkade av Linnéa som Lovisa blev, and so be it!


Misslyckad gruppbild eftersom E.T. kom och störde hahahah♥


Kommentarer
ndkjsahdfe

HAHAHHA 1 åt asgarvet på kaosbilden

HAHAHAH 2 åt ET <3

HAHAHAH 3 åt den butchiga ställningen på et-bilden

HAHAHAH 4 emot i hörnet på efter-bilden

sadface åt att glassen inte syntes :(:(



älzzkar bildenra! :D MAJAN ÄR FIN!!!

2011-04-23, 23:17:46
URL: http://dancedarling.blogg.se/
kicki

HAHAHHAHAHHAHAH ÅT ET JAG DÖÖÖR HAHHAHAH! ='D

2011-04-24, 02:35:10
URL: http://flygerrunt.blogg.se/
elsaa

sjukt snygg skjorta/linne den vill jag prova nån gång o:))) Och sjukt mycket uppdatering sen igår! lovvve it sjukt mycket alltså! det ger mig nåt att göra héhéhéhéhé ;) BISOUSUSUSUSSU

2011-04-24, 13:43:39
URL: http://nittondemars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0