save the duck!!!!!

4 barn på jobbet idag. Kan ju säga att det blev en del Kalle Anka-tidningar hehe.
Efter den hårda arbetsdan mötte jag Gabbi på stan vid liggbryggorna där vi låg och
catchade up tills det började spöregna, så vi flydde till en trappuppgång tills det slutade
och satte oss sedan med varsin twister (♥) längs ån igen tills det börja regna igen!


Där hittade vi en and i en blomkruka!! Satt jättelänge och tyckte synd om den, försökte
ta reda på om den var skadad och jag planerade att återvända och mata den med bröd,
men först skulle jag möta mami och syster. Min ömme moder berättade att det
stått om anden i tidningen, den hade bara lagt sig för att häcka, thank god!!
Men kommunen kommer inte flytta på den och den kommer vara mitt i smeten
under valborg!!! Son of a bitch, jag kommer få stå och vakta hela valborg, CRAP!

SAVE THE DUCK!!!

Mutter, jag och majan tog en fika på Storken innan vi köpte hem Cupido-sallad och sushi, moms!
Därefter har jag och majan fixat London-albumet på fb, men don't worry, mer bilder kommer upp
här med! Tids nog gott folk, tids nog....... Ne, nu ska jag däckelidäcka (flanders). Godnatt!! :)))


Kommentarer
Kicki

JA RÄDDA ANKAN!!! <3 <3 <3 <3 Kan du höra med familjen när dom tänker komma till turkburk? Jag måste söka semester nämligen. Kan ta ett par dagar ledigt när dom kommer kanske och resten senare, så kan jag åka runt lite i landet i slutet på säsongen. Eller ska dom stanna en eller två veckor?

2011-04-22, 23:01:20
URL: http://flygerrunt.blogg.se/
Anonym

den har ju byggt bo där! det stod i unt här om dagen. :)

2011-04-23, 16:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0