påsatta kärringar och snåla gubbar

Jag har en sån galen sjuhelvetes träningsvärk. Trodde den skulle gå över från igår, men jag går
fortfarande omkring som en stelopererad kärring som blivit påsatt och knäckt axlarna + armarna.
Not cool folks, not cool.

Igår fick russel massa presenter, bland annat en Arsenal-tröja med hans namn på och världens bästa
bok, sen var jag sugarmam och bjussade på massa godis, chips och ostbågar och han var snel hest
och skjutsade mig till gottsunda så jag slapp massa smärta genom att behöva sätta mig på sadeln.
Väl där sprutade det pengar ur maskiner, kort strulade och gubbar kom tillbaka och ville ha enkronor,
enkronor som jag och russel precis skänkt bort till Röda korset (don't ya worry, vi gav honom en ny!)

Eftersom det var på tok för länge sen vi kikade på Sagan om ringen (typ 2-3 månader sen, inte okej!!)
så blev det filmen för kvällen tills vi däckade bara för jag skulle orka kriga mig upp vid 7 imorse. Fy satan.
Och samma sak imorgon, crrrrrrrap! Men nu ska jag avnjuta nya avsnitt av HIMYM I think, poss!
Russel glömde en av presenterna han fick av min familj (en termos som mest ser ut som Darth vader här på bilden
(shit vad coolt det hade varit med en darth-termos!!!!!) (han fick en vattenkokare också))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0