nummer tre och färg som nummer två

Igår storhandlade jag, Louise och Russel i Gottsunda inför Valborg och sen storhandlade jag och Russel
lite smått och gott (omg, töntigt uttryck haha) inför kvällens match och El Classico nummer tre på två
veckor. 0-2 till Barcelona och jag är mer än nöjd, riktigt skönt resultat att ta med sig till nästa match
som då är på hemmaplan! Den matchen kommer vara så sjukt laddad, kommer spåra ut ännu mer..

Idag har jag varit duktig och tvättat håret efter att Russel åkte och nu sitter jag och väger mellan
att kika på Top Model och Project Runway eller att sätta sig ute i solen och försöka bli lite brun, vet
nämligen inte om jag kommer hinna sola solarium nån gång innan valborg, vill ju vara brun och snygg!

Ungefär såhär brun vore nice. Mallorca -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0