GÄSTBLOGG!


HAHA! Jag knäckte Annelis lösenord! Inte så svårt eftersom hon använder samma överallt men ack vad glad jag blev (till mitt försvar skrev hon faktiskt att det var tillåtet att gästblogga). 0:)

Imorse väntade jag och en orolig pappa på att höra om systrarna kommit fram till London ordentligt. Dom hade lovat att sms:a och lovat att titta åt båda hållen när de gick över vägen (vänstertrafik!) men vi hörde ingenting från dom.

När vi varit väldigt tålmodiga och det började krypa i skinnet ringde jag Majan, precis efter att hon skickat sms till pappa. Så för alla er som varit lika oroliga som oss - dom har landat i London och dom mår BRA!!

Imorgon ska dom till Madame Tussauds och dom ska tydligen gå ner i nån spöktunnel där!? Helt galna. Den heter Madame Tussauds Chamber of Horror och tro mig, ni vill inte googla den. Jag gjorde det iallafall precis så här får ni ett smakprov:



Yes, dit ska mina kära systrar imorgon. Hur många tror att dom kommer vända i dörren?

Ps. Om ni inte har något att göra nu när Anneli är på semester kan jag rekomendera en jättebra blogg: flygerrunt.blogg.se den är hur cool som helst. Ds.

Kommentarer
Anonym

aaaw gulliga gästbloggingar maistro gjort :D

2011-04-19, 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0