toooonight

Vet ni vad som är up ikväll???? UTGÅNG! Tredje helgen i rad, ändå är jag fortfarande peppad,
kanske för att det blir olika ställen varenda helg; först bj, sen saluhallen och nu nation, värmlands
antagligen. Kommer bli hur nice som helst, ska förfesta hos Louise, just like the old days som Paula sa :D

Men innan det blir det jobb, slutar klockan 5 så blir säkert lite stressigt för Majan ville kanske med mig
ner på stan men we'll see 'bout that! Förövrigt köper Paula mina beloved höstskor åt mig just nu, yeey!!
Bild på dom när jag fått dom! Nu måste jag skynda mig iväg så jag inte kommer försent (igen heehe).

Bild från förra helgen på bussen in till stan!
Christopher, Erik, Keela, Paula
Ludwig, Russel och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0