shuu

Jag lever och är sjukt sugen på att spela The sims! Gårkvällen var awesome
men mer om den och bilder senare för nu ska jag cykla iväg till Norby, jag
gjorde nämligen misstaget att påpeka att vi inte hade Roast 'n toast-bröd
och frågade om mamma och pappa inte kunde köpa det när dom ändå
skulle till boländerna (elgiganten, men ändå). Då sa dom att jag kunde
åka och handla det själv och köpa lite potatis och lök när jag ändå
höll på. Jaha. Den planen slog ju verkligen fel men what to do???


Jag propsade på att jag skulle köpa bakad potatis också som
vi kunde äta idag isåfall och det gick bra så yeey, 1-1 nu!!

Bild från igår natt, tydligen ett måste varje gång jag kommer hem :p


Edit: mamma ringde precis, dom ska köpa fönsterbrädorna på coop så jag slipper handla, yesss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0