huh, huh, huh!!

Jag höll seriöst på att somna på jobbet, fick byta ut fingervirkningen mot
färgläggning för att förhindra det och ta lite milkshake, det funkade lite!


När jag kom hem var jag fortfarande sjukt trött, stängde för första gången på
läänge, slutade 6, och var inte särskilt taggad på att träna kl 7 men inte på att
inte träna heller, haha, get it? Fast blev tvungen att ställa in ölhänget på Orvars
med Gabbi, skulle bara ha en timme på mig sen passet slutat att cykla hem,
duscha, äta, sminka mig och hitta kläder och jag hade inte den orken att
stressa, istället hängde jag och Louise vid våra cyklar ett tag efteråt vid F&S
och var sådär allmänt supercoola ni vet, som moppepojkar nästan! WOW!


Jag och Louise efter Afrodansen igår, bilder härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0