hey. my name is anneli and i'm addicted *hey anneli*

Hehehehhe oj..... Dagen har ägnats åt The sims, eller närmare bestämt sex timmar haha.
Vad hände där???? Tiden går så fort när man spelar, sjukt :o Vill berätta massa om min
sims men jag vet av egen erfarenhet (när Majan berättar) hur tråkigt det är så I'm
just gonna zipp it (sorry majan hehe)! Men bra gick det iallafall, utan fusk ;)

Jag lovade ju er bilder idag men pappa ska ha datorn nu så kika in på
Louise blogg här istället och titta på hennes så lägger jag upp mina senare
ikväll eller imorgon! Nu ska jag läsa Sagan om de två tornen höhö!♥


Puss!


Kommentarer
mr K

HAHAHA! När Majan berättar!! Love it <3

2010-09-05, 13:36:02
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0