grattis!!

GRATTIS BRUUUUUR SOM PRECIS TAGIT KÖRKORT!!!!

♥♥♥

Förresten. Detta hände när jag och Majan åkte buss för typ två veckor sen:

Majan:
Åh jag längtar tills henrik tar körkort, vet du vad jag ska göra då??
Och du får inte sno idén från mig!!
Jag: Nej, vadå??? *ivrig och nyfiken*
Majan: Skriva "grattis bruur" på facebook! *megastolt*
Jag: .......
Majan: *fnittrar nöjt*
Jag: Dude?
Majan: Vaaad?? Alla skriver så på facebook och nu kommer äntligen jag kunna göra det!
Jag: Jag tänker skriva före dig bara för det..


Men det gjorde jag icket, snäll som den päll jag är!


Kommentarer
mr K

HAHAHAHHAHHAAA!! Alltså åh jag kan inte snyta mig för toapappret är slut igen, och nu skrattade jag till så häftigt att ja. En liten olycka hände. Men det var helt värt det!

2010-09-06, 20:49:20
Mr K agent

HAHAHAHAHHA ofta hon förklarar olyckan.......

2010-09-08, 00:02:10
Anonym

Det man inte vet lider man inte av...

2010-09-08, 00:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0