dagens teknik <3

*telefonen ringer*
Jag:
Hej det är Anneli
In the other ände: Hej.
Jag: Hej.
In the other ände: Jag ringer från Coop Forum
Jag: Okej..
In the other ände: Eh... Du handlade lite mycket sist du var här
Jag: Okej..
In the other ände: *fniss*
Jag:
.....
In the other ände: Hallå, hör du inte vem det är???
Jag: ....Kicki???
In the other ände: Jaaaa!

Så. Kicki joinade oss mitt under tårtfikandet (pappa fyller år imorgon och morfar är här idag)
trots att hon är i Turkiet. Telefonen fick ligga bredvid tårtan och högtalaren var på. Dagens teknik♥


Världens bästa storasyster♥


Kommentarer
mr K

<3 <3 <3 <3 <3 Hoppas tårtan var god!!

2010-09-12, 18:18:09
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0