bra morgon....

Men aj som fan :( :( gick upp för trappan alldeles nyss för att hämta strumpor
då jag vred huvudet lite och sträckte till nacken. Kan inte vrida huvudet åt vänster
alls, det tar stopp på en gång, himla ovärt :( :(:( Säkert för att jag hade kallt blött
hår, ska aldrig mer tvätta håret på morgonen, det är curseat. morr..

Pappa hjälpte mig att hitta en värmekudde och värma den och som tack hjälpte
jag honom med soptunnan. Han har sköljt ur den men i botten låg det en påse
fastklibbad med okänt innehåll som stank. Mitt uppdrag var att hålla i en större
plastpåse och så fiskade han upp äcklpåsen med två krattor och hällde i min stora,
efter att vi råkat tappa den på marken först hehe. Och fyyy vad det stank. För er
som inte vet så har vi tre katter här hemma. Som gillar att ta in möss och fåglar
som vi gillar att slänga. Så jag har mina misstankar om vad det var där i, blää..

Tyck synd om mig :(
(och om paula också tydligen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0