awesome dag!

Elsa och Maja har precis gått, jag orkade inte följa med hem till Elsa,
börjar känna av att jag varit i gång hela dagen. Elsa skrev ut biljetterna
och lånade lite kläder iallafall, jag vill också till paris!!!!! Lucky one.........

Ska nog ta och sova ganska snart ialllafall tror jag, är tlöööött och blir kanske
gym imorgon med Louise om hon inte jobbar, måste peppa inför det, HUH HUH HUH!

Förrsten var det en tjej på matchen idag som armbågade min arm, känns som när
jag tog svininfluensasprutan all over again, curse her. Matchen var sjukt kul iallafall
men riktigt jobbig, hade bara en avbrytare och hade ätit lite fil och två mackor
under hela dan men det funka ändå! Var inte lika bollrädd denna gång, woho!

Det var deras sista match och dom kom 4 i serien, woooah!!
(Hur många som var med i serien? Smådetaljer som inte spelar nån roll!)

Avslutade allt med muffins som Petra bakat iallafall, sen cykla hem,
turboäta och duscha för att sedan kuta till bussen och fika med Paula
på Storken, mysigt med kvällsfika ute i sensommar-mörkret (inte höst än!!)

My beloved little sister!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0