äckelblä

ALLTSÅ VAFAN??? VARFÖR ska jag betala 80 spänn för nånting som går sönder på en dag????? STRUMPBYXOR ÄR SÄMST, ååååh blir så sjukt irriterad! Varför kan dom inte göra strumpbyxor i bra kvalité? Öh, jo för att dom vill tjäna pengar, äckls. Jag ska fan göra strumpbyxor med riktig kvalité och jag ska tjäna pengar ändå, för jag tänker göra så många olika snygga mönster och färger och blabla så det kommer bli skitbra ändå, till skillnad från alla jävla bajslågkvalitéstrumpbyxor. Om det ska vara så dålig kvalité att man bara kan använda dom en gång, då ska dom fan inte kosta 80 spänn. Bajsäckelsnålabläblä. Och ja, jag är sjukt irriterad.




Såhär snygga ska mina strumpbyxor vara


Kommentarer
- My Life by Paula Lundholm

twilfits håller längre tror jag. Mina gjorde iaf det :D

2010-09-14, 14:17:32
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0