1 september (gaah)

Nähä. Inga frivillga. Då får väl mamma ställa upp da med sina stackars handleder
*feel guilty, feel very guilty*

Vet ni vad jag ska göra nu??? Jag ska lägga mig och läsa Sagan om de två tornen :D
Fast först ska jag skriva och uppa lite om min morgondag! Först är det jobb 13.00-16.30 och
19.00 är det dags för medeljympa (varför vill jag säga mental?) igen på friskis och svettis!
Jag är taggad som fan, drömt om träningsbyxor i en vecka typ, vet inte om det är så okej?

Orkar inte vända bilden (haha skrev vinden först..?) men vill bara visa att såhär kan man inte gå klädd längre..


Kommentarer
Paparazzibecka

Sv: Verkligen!

Om du fortsätter att följa bloggen så lovar jag att bjuda på bilder från Blogawards. :)

2010-09-01, 22:37:29
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0