vad göra?

Grejen är att när jag har en hemmakväll utan nånting som helst inplanerat,
då brukar alltid tanken på att jag kan äta godis pigga upp mig, liksom hindra
mig ifrån att få panik av uttråkighet, men jag har nu bestämt att imorgon blir
min onyttighetsdag nr 2 denna vecka tillsammans med Russel, alltså är
jag helt utlämnad åt mitt eget sällskap utan något godis att schitzo-snacka
med... (nej, jag brukar inte göra det men själva grejen att jag kan om jag vill)

Jag hänvisar till detta inlägg för en närmare demostration


Nej hörni... Jag tror jag spenderar kvällen med att spela The sims... WOOOOAH!


Kommentarer
ru

åh, hur ska du klara dig? :O

2010-10-08, 23:03:13
vem är det? kan det vara .. är det verkligen .. THE LEGEND!!

hahahhha älska ostbågarna you freaking schizo :'D

2010-10-10, 19:45:43
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0