utgång turned into ingång

Honeys, I'm home! Haha det blidde ingen utgång som ni kanske fattar,
Louise var sjuk och pallade inte och samma sak med Paula. För mig och
Keela spelade det ingen roll egentligen, hade det trevligt hemma hos Louise
och sen pallade inte vi heller. Men skönt faktiskt, nu kan jag läsa hp höhö
(alltså jag vet, jag är störd. Jag faktiskt längtade lite efter hp där. WTF LIKSOM?)


Alltså ja, det här var dom enda två bilderna jag tog haha..... *duuuuktig bloggare*
Men dom andras kameror var så sjukt myckte bättre, så jag lovar, jag snor bilderna när dom lägger upp höhö!


Kommentarer
thepartypooper

Men ja tyckte faktiskt att dem där bilderna blev sjukt bra!

2010-10-23, 12:48:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0