tp, teaparty och bowling!

Vilken underbar helg jag haft! Igår var jag ju som sagt på stan och sen kom Russel hit.
Vi åkte och köpte godis och ostbågar, la ut mitt överkast på golvet med massa kuddar,
hällde upp allt det goda i skålar och sen spelade vi TP. Hur mysigt som helst fastän han
vann med en tårtbit, morr... Close one! Vi körde barnfrågor, vissa var så himla enkla!

Typ såhär mätta var vi (jag) igår

Imorse var det jobbigt att ta sig upp haha, så himla mysigt! Men pallrade mig upp vid
halv tolv iallafall, körde ut Russel en halvtimme senare och en kvart senare skulle jag
sitta på cykeln. Då jag inser att jag inte hade någon cykel eftersom min hade punka.
Och majans med. Och majan hade mammas. Fick låna henriks, skönt med många
i familjen! Vi cyklade till Nyby och Dilan iallafall som bjöd på Teaparty och sen
bowling, hon hade fixat hur bra som helst och jag snor Louise's bilder sen! :)

Louise, birthdaygirl och jag (haha) på klassresan i 9:an♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0