tjuvlyssnat

Stortorget, Lund

Två killar~23 står och snackar, en tjej ~20 går förbi och känner igen en av dem.
Hon (sprudlande glad): Nämen heeej!
Kille 1: Nämen tjeeena, hur är läget?
Tjejen: Bra! Men du jag måste verkligen kila, men jag ringer dig sen, okej? Det är samma nummer som du ringde från i helgen va?
Kille 1: Eeh ja.
Tjejen: Okej, hej då!
Kille 1: Hej då!
Kille 2: Har du nytt nummer?
Kille 1: Nä, min mobil dog och var tvungen att låna Sandras mobil och ringa och ljuga.
Kille 2: Sandras?
Kille 1: Aa, den andra tjejen jag ligger med…
Kille 2: Gött!
Tystnad. Båda tittar på varandra.
Kille 1: HELVETE!


Det är såna här saker som gör min redan braiga morgon!


Kommentarer
mr K

HAHAHAHAHAHHAHAA ååååh bra där!

2010-10-03, 16:26:15
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0