shuuu!

Okej, it's wooorking!! Tyvärr hinner jag inte uppa så mycket mer nu haha, Russel
är här och vi tittar på Ace Ventura! Eller han tittar, jag mer räknar tiden tills vi
ska åka och köpa godis heehehehe.

Gårdagen var riktigt kul iallafall, lite Valsätra-reunion och Fyris-reunion men jag
var inte alls på humör för att följa med ut så drog hem sen runt 11-12 med Kristin.

Idag har jag varit på stan med Louise, Paula och Malin. Jag och Louise behövde
få i oss nåt innan vi skulle träna så vi åt på Cupido. Och blev så tokmätta att
vi inte orkade träna haha, istället satt vi där 1½ timme typ och bara prata, mys!

Köpte hårfärg, träningsbyxor och hämtade ut skor och nu känner jag mig pank haha.. :(

Bilder kommer nog imorgon förresten, eller kanske senare ikväll, we'll see! Hare iaf!!

Jag och Louise förra vintern, bara för att jag är inne på min systers användare och inte har andra bilder hehe


Kommentarer
angryperson..morrimorr!

Och så måste du självklart välja den fulaste bilden på mig:D! Payback is a bitch;)

2010-10-03, 01:27:12
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0