min helg!!

Jag är taggad till tusen (lol) inför helgen, den kommer bli sjukt bra!!
Först är det utgång imorgon, woooah! Keela är i stan så hon, jag,
Paula och Malin (JO, ni ska med) kör förfest hos Louise och sen drar
vi iiiin i dimman! Sedan avslutas den kvällen kanske med en sleep over.

Keela och jag på kulturnatten

På lördag ska jag och Majan ner på stan för att göra av med pengar vi inte har
(fan... varför såg jag lyxfällan ikväll för....) och sedan kommer Lovisa och Linnéa!!
Vi ska klä ut oss till prinsessor typ (JO, majan och Lovisa, ni ska.), hjälpa till med att
servera glass (dock inte iförda prinsesskläderna då...) och sedan hem igen för att titta
på filmer, spela nattbrännboll och sen blir det ännu en sleep over, hur mysigt???

Lovisa och Linnéa, the housewifes

På söndag ska jag leka med Russel! Då ska vi äta upp allt som pappa gömt undan,
kanske kolla på fotboll om det går nån bra match, annars på film, läsa lite hp och bamse
eller så gör vi nåt helt annat och typ går ut och joggar, dansar regndans eller nåt annat coolt.
Vi får se helt enkelt mina damer och herrar, vi får se.

Jag och Russel (slitentjej.com)

Nuuuuu blire godnatt (ja, läsa hp). Sov gott! :D


Kommentarer
ry

dansa regndans låter otroligt tråkigt :(

varför inte soldans eller sommardans?

2010-10-22, 00:33:33
an

sommardans it is!!

2010-10-22, 12:09:12
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0