inte helt okej haha

Pappa ska ha datorn, han ska göra viktigare saker än jag. Vad är viktigare än facebook och att läsa bloggar undrar då jag?
Det innebär iallafall att jag drar mig tillbaka till hp istället och en tidig läggning (nej, inte än, jag är inte F-03) men ska bli sjuuuukt skönt att få sova sen iallafall, mina fötter kommer typ flyyyyga på den mjuka madrassen!

Vet ni vad som händer imorgon? Nej, inte jag heller. Eller jo, kanske. Antingen blir det höstfest, eller så blir det en flaska vin och skitsnack eller så blir det utgång. Alla ting låter bra så spelar ingen större roll! Lek blire iallafall!

(åhhh jag hade världens skämt planerat sen typ tio sekunder tillbaka! Jag trodde bilden skulle vara jättemörk, såg så ut när jag laddade upp den och då hade jag tänkt skriva "bilden är lika mörk som mitt hjärta" hahahahahhahaha men nu gick det ju inte!! Och jaaa jag inser hur sjukt tråkig jag är. Fan, jag måste sova hahaha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0