hej!!!! *tönt*

Arrrgh vad det kliar i min hals! Tecken på att jag ska lägga mig och läsa hp istället? Tror fan det..
Pappa har btw installerat Spotify på datorn igen, yeey! Har dock bara typ enklaste grejen så vi
har bara 20 timmar i månaden, aaaah, och pappa sa att jag inte skulle göra slut på hans (?) timmar.
Så. Då måste jag stänga av datorn. För no way att jag kan sitta här utan att lyssna på spotify nu,
once I started. Gillar min otroligt blanande lista förresten! Håkan, Eminem, Regina Spektor och Johnossi
är de artister jag hunnit lägga till än så länge. Och en 2pac låt, Ghetto Gospel
Spännande att se var det slutar höhö!

Med ett långt och tokonödigt inlägg senare säger jag guten nacht!!! :)
(ja det behövs så många utropstecken, det är tyska)


Kommentarer
Tova

Sv: Lyssnar musik ^^

2010-10-24, 11:30:22
URL: http://tovabackman.blogg.se/
keela

jag har massa invites till spotify om du vill ha :)

2010-10-24, 15:51:52
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0