en dag i stockholm

Ahhhh, mina trampdynor är helt döööda!! Blir så när man traskar runt i stockholm
hela dan med kilklackar, men it was soo worth it. Kommit hem med nya saker,
bytte till och med till mina nya skor efter bion, orkade inte ha mina andra.

"hej-jag-orkar-inte-resa-mig-efter-jag-tagit-kort-på-alla-mina-kläder"-så-passtrött-tjej....
(tröjan på bilden är förresten ny! Inte idag-ny utan helgen-ny. H&M, 99:-)


Jag och Russel möttes i gryningen vid stationen. Typ. Eller klockan var 09:50
men sjukt tidigt för oss!! Vi traskade runt i affärer och åt sen på Taco bar vid
halv 2, dit kom också Keela och då petade jag Russel, han fick åka hem (MOAHA),
Keela bjöd nämligen med mig på förhansvisning av Due Date som vi såg!
Sen visade den jäkeln mig American Apparel... Var bara tvungen att köpa..

That son of a bitch.. Fast det är synd om henne. Jag har massa awesome talanger och inte hon!


Kommentarer
keela

HÖÖÖÖÖRRRU!! SLUTA HITTA PÅ!

2010-10-28, 20:13:41
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0