dramatisk morgon

Imorse när jag var på toaletten upptäckte jag en spindel på mina strumpbyxor.
Jaha. Den var inge stor, en cm typ, så tog ut den själv (andra spindeln jag tar
ut all by myself på två dagar, woho!)
men det fick mig att tänka på två saker:

För det första. Jag behöver en ny underklädesbyrå. Just nu ligger hälften av
mina saker på golvet eftersom den är trasig. Skitsnyggt och fräscht, javisst!

För det andra.
Herregud vilken tur att jag inte satt på dom åt andra hållet....

Det här var jag imorse (blev en jultomtens verkstad med håret när jag såg spindeln tydligen).
Jag utstötte värsta hej-jag-är-en-av-de-där-svartvita-hjälplösa-tjejerna-i-gamla-filmer-skriket
och bar sedan ut den på ett toapapper. Den hängde ner i sitt nät och jag var riktigt orolig över att
katten skulle börja hoppa efter den och försöka äta upp men han klarade sig, WOHO!


Kommentarer
dront

HAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA

du ritar fint :)

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

2010-10-11, 11:19:34
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0