<3

Jag och min syster Majan kom uppför trappan lite tidigare idag då vår brorsa Henrik stod där.
Han blockerade vägen och flyttade sig inte trots att vi kittlade honom. Majan som hade bråttom
blev mer och mer stressad och Henrik uppfattade inte tonfallet men vet ni? Då gjorde jag något
modigt, något det kommer stå om i årtusenden. Jag slängde mig på hans rygg och skrek
"Spring majan, FLYYYY!! Rädda dig själv!!" Vad tror ni hon gör? Står kvar och ger
Henrik tillfälle att slänga upp mig över axeln och mosa och jaga in Majan med hjälp av mig.

Alltså. Ett tappert försök av mig men Majan sabbade allt. Freakin' idiot..... Höhöhööh :):)

Yeah I'm pissed........


Kommentarer
Anonym

HAHAHAHAAHHAAH jaaaaaha vad det de du gjorde! HAHHA kul att jag faktistk inte förstod vad som hönde hehehe trodde du ville ha hjälp.. THANKS SIS!!!!

2010-10-02, 18:58:51
awesomeness

hahahahhahhaha majz kommentar <3

2010-10-06, 09:31:58
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0